Najčastejšie otázky (FAQ)



 Ako nakupovať?

- Tovar si vložíte do košíka, zadáte počet kusov a vypĺňate všetky vyžadované údaje až do úplného odoslania objednávky
- Následne od nás obdržíte potvrdzovací email o prijatí objednávky
- Po vybavení objednávky dostanete ďalší informačný email o jej vybavení

 

Mám sa registrovať?

- Nemusíte - môžete u nás nakupovať aj bez registrácie
- Registrácia je vhodná ak plánujete u nás nakupovať častejšie. Vtedy nie je potrebné zakaždým vypĺňať všetky potrebné údaje

 

Chcem dílerské ceny - ako na to?

- Dílerské ceny schvaľujeme iba pravidelným odberateľom - firmám, ktorých oblasťou podnikania je servis mobilných telefónov, predaj príslušenstva. Podmienkou schválenia cien je registrácia a prvý nákup nad 50 Eur bez DPH
- Po splnení podmienok budú pri ďalšej objednávke nastavené dílerské ceny. Dílerské ceny vidíte vždy po prihlásení sa do eshopu
- PPSHOP, s.r.o. (prevádzkovateľ gsm-shop.sk) si vyhradzuje právo jednostranne zrušiť nastavenie dílerských cien. Pri nákupe v dílerskej sekcii sa na vás nevzťahujú ustanovenia Občianského zákonníka, ale spolupráca sa riadi Obchodným zákonníkom
- K zrušeniu cenovej úrovne - dílerské ceny - môže prísť, ak odber mesačne klesne pod sumu 50 Eur bez DPH

 

Je tovar naozaj na sklade?

- Tovar môže byť aj v externom sklade nielen priamo u nás. Môže sa aj priebežne vypredať
- Tovar na objednávku máme v externom sklade u dodávateľa

  

Tovar neviem na stránke nájsť

- na stránke používame dva spôsoby vyhľadávania

A - FULLTEXT vyhľadávanie
- zadajte kľúčové slovo do vyhľadávania v hornej časti eshopu
- do prvej časti napíšete výraz a v druhej časti si môžete vybrať kategóriu
- vyhľadávanie spustíte kliknutím na lupu
- zobrazí sa Vám zoznam všetkých produktov, v ktorých sa toto slovné spojenie nachádza



B - výber značky a modelu
-
NOVINKOU je rozšírené vyhľadávanie kde si vyberiete značku telefónu a následne konkrétny model
- Eshop zobrazí len konkrétne produkty vhodné pre tento model




Aký je rozdiel medzi blistrom a neblistrom?

- Blister (blistrovaný produkt) - je originálne balenie výrobcu - krabica, plastový obal
- Neblister (neblistrovaný produkt) - nie je zabalený v originálnom balení, ale vložený do sáčku. Produkty sú takto dodávané do servisov. Rozdiel je v cene výrobku. Kvalita výrobku je rovnaká

  

Kedy mi tovar príde?

- Väčšinu objednávok vieme vybaviť v deň keď prídu a tovar je zároveň na sklade
- Dodanie GLS kuríerom trvá zvyčajne 1 - 2 pracovné dni

 

Zavolá mi kuriér pred doručením?

- Väčšinou nie. Kuriér príde priamo na Vami zadanú adresu bez ohlásenia
- Preto si zadajte adresu doručenia takú, kde sa počas dňa najviac zdržujete

 

Ako mám zaplatiť?

- Môžete zaplatiť kuriérovi pri dodaní tovaru - kuriér na dobierku
- Rovnako môžete pohodlne zaplatiť po odoslaní objednávky cez internet banking Slovenskej sporiteľne alebo prevodom
- Alebo môžete zaplatiť v hotovosti pri osobnom odbere. Nedá sa platiť platobnou kartou

 

Prečo sa u Vás nedá platiť platobnou kartou?

- Pretože je to zbytočne drahé. Banky si za prevádzku terminálu a platby kartou účtujú poplatky
- Z každej transakcie cca 2-5 %. O toľko by sa Vám teda predražil nákup. Chceme mať nižšie ceny

 

Čo keď sa mi tovar pokazil?

- Prečítajte si reklamačné podmienky a zavolajte nám na tel: 0911 972 973. Poradíme Vám ako správne reklamovať
- Tovar na reklamáciu posielate prosím s kompletne vyplneným reklamačným formulárom.

 

Viete mi dať lepšiu cenu?

- Lepšiu cenu vieme urobiť iba pri väčšom odbere tovaru. info na servis@gsm-shop.sk
- Pre veľkoodberateľov a servisné strediská máme nastavené dílerské VO ceny

 

Nenašli ste niečo v našej ponuke?

- Napíšte nám na servis@gsm-shop.sk
- Alebo môžete použiť aj náš online chat

Scroll