Najčastejšie otázky



 Ako nakupovať?

- Tovar vložíte do košíka, zadáte počet kusov a vypĺňate všetky vyžadované údaje až do úplného odoslania objednávky. Následne od nás obdržíte potvrdzovací email o prijatí objednávky.

 

Mám sa registrovať?

- Nemusíte. Môžete u nás nakupovať aj bez registrácie. Registrácia je vhodná ak plánujete u nás nakupovať častejšie. Vtedy nie je potrebné zakaždým vypĺňať všetky potrebné údaje.

 

Chcem dílerské ceny - ako na to?

 - Dílerské ceny schvaľujeme iba pravidelným odberateľom - firmám, ktorých oblasťou podnikania je servis mobilných telefónov, predaj príslušenstva. Podmienkou schválenia cien je registrácia a prvý nákup nad 50 Eur bez dph. Po splnení podmienok budú pri ďalšej objednávke nastavené dílerské ceny. Dílerské ceny vidíte vždy po prihlásení sa do eshopu. PPSHOP, s.r.o. (prevádzkovateľ gsm-shop.sk) si vyhradzuje právo jednostranne zrušiť nastavenie dílerských cien. Pri nákupe v dílerskej sekcii sa na vás nevzťahujú ustanovenia Občianského zákonníka, ale spolupráca sa riadi Obchodným zákonníkom. K zrušeniu cenovej úrovne - dílerské ceny, môže prísť, ak odber klesne pod sumu 50 Eur bez dph mesačne.

 

Je tovar naozaj na sklade?

- Tovar môže byť aj v externom sklade nielen priamo u nás. Môže sa aj priebežne vypredať. Tovar na objednávku máme v externom sklade.

  

Tovar neviem na stránke nájsť

- Najjednoduchšie je zadať si názov a model telefónu, resp. kľúčové slovo do vyhľadávania. Zobrazí sa Vám zoznam všetkých výrobkov, v ktorých sa slovo nachádza.

  

Aký je rozdiel medzi blistrom a neblistrom?

- Blister je originálne balenie výrobcu - krabica, plastový obal .... Neblistrovaný produkt nie je zabalený v originálnom balení, ale vložený do sáčku. Rozdiel je v cene výrobku. Kvalita výrobku je rovnaká.

  

Kedy mi tovar príde?

- Väčšinu objednávok vieme vybaviť v ten deň ako prídu. Na ďalší pracovný deň po vybavení vám kuriér tovar prinesie.

 

Zavolá mi kuriér pred doručením?

- Nie. Kuriér príde priamo na Vami zadanú adresu bez ohlásenia. Preto si zadajte adresu doručenia takú, kde sa počas dňa najviac zdržujete.

 

Ako mám zaplatiť?

- Môžete zaplatiť kuriérovi pri dodaní tovaru - kuriér na dobierku.
- Rovnako môžete pohodlne zaplatiť po odoslaní objednávky cez internet banking Slovenskej sporiteľne alebo prevodom.
- Alebo môžete zaplatiť v hotovosti pri osobnom odbere. Nedá sa platiť platobnou kartou.

 

Prečo sa u Vás nedá platiť platobnou kartou?

 - Pretože je to zbytočne drahé. Banky si za prevádzku terminálu a platby kartou účtujú poplatky. Z každej transakcie cca 1-3%. O toľko by sa Vám teda predražil nákup. Radšej budeme mať nižšie ceny a vy si peniaze môžete vybrať z bankomatu.

 

Čo keď sa mi tovar pokazil?

- Prečítajte si reklamačné podmienky a zavolajte nám na tel: 0911 972 973. Poradíme Vám ako správne reklamovať. Tovar na reklamáciu posielate s kompletne vyplneným reklamačným protokolom.

 

Viete mi dať lepšiu cenu?

- Naše ceny patria medzi najnižšie na internete a snažíme sa ich také udržať. Lepšiu cenu vieme urobiť iba pri väčšom odbere tovaru. info na reklama@ppshop.sk Pre veľkoodberateľov máme nastavené dílerské ceny.

 

Nenašli ste niečo v našej ponuke a zháňate to?

- Napíšte nám na email servis@gsm-shop.sk

Scroll