Najčastejšie otázky

 Ako nakupovať?

- Tovar vložíte do košíka, zadáte počet kusov a vypĺňate všetky zadané údaje až do úplného odoslania objednávky.

 

Mám sa registrovať?

- Nie, nemusíte. Môžete u nás nakupovať aj bez registrácie.   

 

Chcem dílerske ceny, ako na to?

 - Dílerské ceny schvaľujeme iba pravidelným odberateľom - firmám, ktorých oblasťou podnikania sú mobilné telefóny. Podmienkou schválenia cien je registrácia a prvý nákup nad 50,- eur bez dph. (nezapočítava sa nákup mobilných telefónov). Po splnení podmienok budú pri ďalšej objednávke nastavené dílerské ceny. Dílerske ceny vidíte vždy po prihlásení sa do eshopu. PPSHOP, s.r.o. (prevádzkovateľ gsm-shop.sk) si vyhradzuje právo jednostranne zrušiť nastavenie dílerských cien. Pri nákupe v dílerskej sekcii sa na vás nevzťahujú ustanovenia Občianského zákonníka, ale spolupráca sa riadi Obchodným zákonníkom.

 

Je tovar naozaj na sklade?

- Tovar môže byť aj v externom sklade nielen priamo u nás. Môže sa aj priebežne vypredať. Objednávky, ktoré prídu neskôr poobede už nestíhame vybaviť z externého skladu.

  

Tovar neviem na stránke nájsť

- Najjednoduchšie je zadať si názov a model telefónu, resp. kľúčové slovo do vyhľadávania. Zobrazí sa Vám zoznam všetkých výrobkov, v ktorých sa slovo nachádza.

 

 

Aký je rozdiel medzi blistrom a neblistrom?

- Blister je originálne balenie výrobcu - krabica, plastový obal, .... Neblistrovaný produkt nie je zabalený v originálnom balení, ale vložený do sáčku. Rozdiel je v cene výrobku.

 

 

Kedy mi tovar príde?

- Väčšinu objednávok vieme vybaviť v ten deň ako prídu. Na ďalší pracovný deň po vybavení vám kuriér tovar prinesie.

 

Zavolá mi kuriér pred doručením?

- Nie. Kuriér príde priamo na Vami zadanú adresu bez ohlásenia. Preto si zadajte adresu doručenia takú, kde sa počas dňa najviac zdržujete.

 

Ako mám zaplatiť?

- Môžete zaplatiť kuriérovi pri dodaní tovaru - kuriér na dobierku. Rovnako môžete pohodlne zaplatiť po odoslaní objednávky cez internet banking Slovenskej sporiteľne, VÚB alebo Tatrabanky. 

 

Čo keď sa mi tovar pokazil?

- Prečítajte si reklamačné podmienky a zavolajte nám na tel: 0911 972 973. Poradíme Vám ako správne reklamovať. Mobilné telefóny môžete rovno poslať do záručného servisu a nie k nám. Ostatný tovar posielate k nám spolu s reklamačným protokolom.

 

Prečo sa u Vás nedá platiť platobnou kartou?

- Pretože je to zbytočne drahé. Banky si za prevádzku terminálu a platby kartou účtujú poplatky. Z každej transakcie cca 1-3%. O toľko by sa Vám teda predražil nákup. Radšej budeme mať nižšie ceny a vy si peniaze môžete vybrať z bankomatu.

 

Viete mi dať lepšiu cenu?

- Naše ceny patria medzi najnižšie na internete a snažíme sa ich také udržať. Lepšiu cenu vieme urobiť iba pri väčšom odbere tovaru. info na reklama@ppshop.sk Pre veľkoodberateľov máme nastavené dílerske ceny.

 

Nenašli ste niečo v našej ponuke a zháňate to?

- Napíšte nám na email gsm@gsm-shop.sk s čo najpresnejšou požiadavkou. Pokúsime sa zistiť, či tovar vieme zohnať.

zobrazim popupsessio1premenne1cas1484920425 Scroll